.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار آيت‌الله هاشمي درباره ناديده گرفتن مردم

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام تاكيد كرد:سئولين بايد با سعه‌صدر بيشتر عرصه را براي بيان ضعف‌ها و نارسائي‌ها هموار و به نقدهاي منصفانه توجه كنند.

به گزارش ايلنا،آيت الله اكبر هاشمي رفسنجاني عصر ديروز در ديدار جمعي از اعضاي انجمن اسلامي دانشگاه تهران و علوم پزشكي، با اشاره به سير و سلوك حضرت امام (ره) در برابر جريان مبارزات، اتكا و اعتماد به مردم را به مهم‌ترين روش و منش ايشان در تمام عرصه‌هاي پيش و پس از انقلاب خواند و گفت: حضرت امام در تمام مراحل انقلاب آگاهي و انتخاب مردم را مهم‌ترين اصل و ملاك حركت نهضت اسلامي مي‌دانستند و انقلاب و سپس نظام جمهوري اسلامي را بر شانه اعتماد و اتكا به مردم به پيش بردند.
وي اتكا به مردم را اصلي‌ ديني، اسلامي و قرآني خواند و تاكيد كرد: نظام اسلامي تا جائي كه بر شانه‌هاي مردم حركت كرده همواره موفق و پيروز بوده است و اگر مردم را از نظام اسلامي بگيريم به آن خدشه وارد خواهد شد.
آيت‌الله هاشمي رفسنجاني،‌نقد اجتماعي و سياسي را مبناي حيات نظام اسلامي خواند و گفت: بهترين و صالح‌ترين كساني كه مي‌توانند در عرصه نقد وارد شوند، دانشجويان و دانشگاهيان هستند و بدين لحاظ مسئولين بايد با سعه‌صدر بيشتر عرصه را براي بيان ضعف‌ها و نارسائي‌ها هموار و به نقدهاي منصفانه توجه كنند.
در ابتداي اين ديدار صدرائي از دانشكده اقتصاد، محمدي از دانشكده فني فاضليان از دانشكده هنرهاي زيبا، باقرپور از دانشكده مكانيك و عباس‌نژاد از دانشكده پزشكي از اعضاي اين تشكل هر كدام به تشريح شرايط سياسي، اجتماعي و فرهنگي كشور، پس از انتخابات رياست جمهوري و مسائل پيش آمده به خصوص فضاي موجود در دانشگاها و مسايل دانشجويان پرداختند و خواستار نظرات و رهنمودهاي رئيس‌مجمع تشخيص مصلحت نظام براي برون‌رفت از وضع كنوني شدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.037 seconds.